Tuesday, October 11, 2016

"Martinia" kompakt senka za oči

Hola! 

Današnji post posvećujem jednom brendu koji sam skoro otkrila i čiji mi se proizvod na prvu loptu (a i na sve ostale lopte) mnogo svideo. U pitanju je brend "Martinia" ili Martinović kozmetika i njihova kompakt senka za oči u nijansi "36 Siena metalik - Mirna crvena" (što mu dodje prelepa crveno-bordo-bakarna nijansa).




Čini mi se da sam ovaj brend prvi put videla i za njega čula na Sajmu kozmetike još prošle godine, međutim kako to biva, interesantnije su mi bile neke poznatije marke i tada nisam ništa njihovo probala. Ove godine, odlučila sam da vidim i šta neke naše manje poznate kompanije mogu da ponude i kupila ovu senku od njih.


Ono što me je odmah privuklo ovom štandu jeste bas ta specifična, a prelepa nijansa crvene, koju sam dugo tražila negde da kupim. Kad sam je isprobala na ruci još tamo, mnogo mi se svidela i formula i pigmentacija senke.
Mekana je i nekako prijatna na dodir i ne trusi se, što je super, jer ne trošite uzalud proizvod.
Što se pigmentacije tiče fenomenalna je. Iako je stvarno dobra i kad se nanosi sa četkicama, i može jako lepo da se blenda na kapku (nigde se ne skuplja i ujednačena je boja), moja preporuka je da se nanosi prstima, jer joj onda dajete šansu da se pokaže u punom sjaju (u punom metaliku da se bolje izrazim :P)

Zbog toga što je metalik, daje taj neki dvobojni efekat, tj. na mestima gde udari svetlost je više bakarno-roze,dok je u nedostatku svetlosti onako prava bordo-narandžasta, tako da je idealna za onaj izgled "ne trudi mi se previše oko šminke danas, staviću jednu senku a izgledaće kao da sam se šminkala 15 minuta".


Naravno ljubiteljima neutralne šminke ova boja će biti previše, ali za one koji hoće malo da eksperimentišu  biće savršena, a da ne pominjem da su ove boje veoma u trendu kada dodje jesen (sve te asocijacije, narandžaste, tople braon nijanse, crvenkaste, opalo lišće, kafe, bundeve i tako to). Pritom ne sumnjam da su im i druge senke podjednako dobre, jer sam tamo na ruci probala još neke nijanse i bile su iste kao ova što se tiče i formule i pigmentacije, tako da "neutralnoljupci" ima i za vas nešto.


Još jedna stvar koja mi je stvarno kul je ta što je možete koristiti mokru ili suvu, kako biste joj menjali intenzitet, a sa malo pokvašenom četkicom za eyeliner možete je koristi i u tu svrhu bez ikakvih problema.













Na pakovanju kao i na sajtu ne mogu da pronađem gramažu proizvoda, ali moj utisak je da je ima dosta (senka je malo veća kovanice od 20 dinara). Na njihovom sajtu možete pronaći sve informacije o prodavnci i drugim proizvodima.
Cena senke je 400 dinara i iskreno mislim da stvarno vredi svaki dinar (da ne pominjem da će vam upravo zbog boje verovatno trajati i duže nego inače, jer ćete je možda ređe nositi).  :) 






Da li ste Vi nešto još probali od Martinović kozmetike? 
Ukoliko jeste, ostavite komentar, podelite utiske, verujem da će nam značiti :)


13 comments:

  1. Za prvi post je zaista odlicno :) Slike su fantazija *___*

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se u ulozi ajlajnera :)
    Super si se snašla, s' obzirom da je prvi post u pitanju. Dobrodošla. :)
    Šminke nikad dosta

    ReplyDelete
  3. Senke su im fantazija! Mislim da sam i ja pisala bas o ovoj! Odlican pocetak! :))))

    ReplyDelete
  4. Odličana senka, odličan post!!!
    Samo napred :)

    ReplyDelete
  5. I ja sam ih vidjala pre, ali nikako da ih probam, sad si me podsetila :D odlicna recenzija, a senka je savrsena za neki dnevni smokey eye :D

    ReplyDelete
  6. I ja sam ih vidjala pre, ali nikako da ih probam, sad si me podsetila :D odlicna recenzija, a senka je savrsena za neki dnevni smokey eye :D

    ReplyDelete
  7. Hvala Miro :) stvarno je super senkica, bukvalno me je inspirisala da napisem ovo cisto da podelim sa jos ljudi. Jos kontam da bi na tvoje plave oci ova boja mnooogo dobro stajala :)

    ReplyDelete
  8. Svaka čast na precool tekstovima i izgledu Bložeta!! Samo napred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepše :) Stvarno mi znaci ovako divan komentar :)

      Delete