Thursday, January 19, 2017

Moje 3 omiljene upotrebe kokosovog ulja!


Zdra'o!

Današnji post je više podsećanje na ovu prelepoću i podsticanje na njegovo korišćenje, nego neki neverovatno korisni post.

Dakle, kokosovo ulje je zaista mama među uljima. Može se iskoristiti na bezbroj i jedan način, od kuvanja do nege celog tela (spolja i unutra).

Ja ću vam ovde predložiti tri moja omiljena načina  upotrebe, a ostaviću vam jedan divni sajt koji sam našla gde možete pogledati još brda predloga i DIY maskica za kosu, lice, kožu, telo, nokte, rogove, rep...čekaj,šta?

http://www.kokosovoulje.com/ < ovo je taj divni sajt :D


Freja approves!
 (nije ga jela, kunem se!)
(što sudeći po njenom jeziku i vrebajućem pogledu ne znači da neće čim ga ostavim negde)



PILING ZA LICE SA KOKOSOVIM ULJEM I KAFOM



Ovo je jedan od brilijantnih mešavina, pomešate kašičicu njenog visočanstva - kafe, sa jednom kašičicom (otopljenog) kokosovog ulja i samo se umackate dok ne izgledate kao neko blatnjavo prašče! 



U suštini, kad stavite, pilingujete lice (masirate, trljate, utrljavate i tome slično), a nakon pilinga ostavite tu smesu jedno 15ak minuta, da vam lice upije sve te dragocenosti. Kokosovo ulje će divno da vam hidrira kožu, bukvalno posle toga ste mekani k'o bebina guza :)! A kafa je tako nežna za piling, dosta nežnija od šećera i ima to razbuđujuće svojstvo kad se utopite u nju, tako da je ovaj piling/maska zaista spa momenat dana <3 Me gusta!


















Isto tako malo promenite razmeru i u šoljicu kafe (koju pijete) stavite kašičicu kokosovog ulja, kažu ljudi (naučnici, učeni ljudi) da je dobro za regulisanje telesne težine. Woohoo - ulje za mršavljenje!

PASTA ZA IZBELJIVANJE ZUBA SA KOKOSOVIM ULJEM, SODOM BIKARBONOM I LIMUNOM




 Ovo je nešto što ne šteti ni svakodnevno, ali ja ga svakako tek povremeno napravim, jer iskreno... ne setim se. Ali kul je, časna reč!

Za ovu ljepotu od paste, pomešate kašičicu sode bikarbone, kašičicu kokosovog ulja i par kapljica limunovog soka (čisto da bude fizzy :P). Ovu smesu koristite regularno na četkici, kao pastu za zube. Soda bikarbona i limun su davno dokazani izbeljivači zuba, pa još kad im dodate kokosovo ulje koje je puno antibakterijskih svojstava i zapravo se bori i protiv karijesa i izvlači toksine iz zuba i desni, dobijete divnu kombinaciju koja zapravo radi posao! :D




MASKA ZA KOSU SA KOKOSOVIM ULJEM

Možda nije najtačnji naziv pošto je maska za kosu zapravo kokosovo ulje (wooooow!).
Znam da ovo svakako 90% devojaka radi, nisam otkrila toplu vodu naravno, ali što da ne pomenem kad je ovo zapravo nešto što najčešće radim.

Dakle na čistu kosu stavite kokosovo ulje (u mom rečniku stavite = natrpate), zakačite nekako punđasto, po mogućstvu stavite neku kesu ili kapu za tuširanje na glavu i što duže ostavite to bolje. Ja nekako uvek ovo uradim kad znam da cu imati bar 2-3 sata neizlaska iz kuće i onda lagano, a ima ljudi koji ostavljaju i preko noći (što je divno ako ste "mumija" tip spavača). U svakom slučaju za kosu predobro. Ovo je zapravo jedno od retkih ulja čiji su molekuli dovoljno mali da mogu da prodru u male pukotinice na dlaci tako da radi posao.

Možete staviti i na suvu kosu, na krajeve samo, kako biste ih zaštitili, dodali sjaj kosi i dodatno smirili vašu kosu (za kovrdžave cure - odlično za definisanje lokni).



Eto to su moja tri predloga za primenu kokosovog ulja u svrhu lepote i nege, naravno ukucajte kokosovo ulje na googlu i ispašće vam jos hiljadu i po istih, tako da izbora ima. Ulje možete naći u gotovo svim "zdravim hranama", mislim da košta između 600 i 800 dinara ova jedna teglica.
 Ono što se meni najviše dopada kod njega je ta njegova prirodnost  (naravno samo ukoliko koristite pravo kokosovo ulje koje može da se jede, ne ona za kosu što su ustvari neka šklj ulja, pa samo dodat miris kokosa). Sviđa mi se što znam da mogu cela da se umackam u njega i još da ga popijem i sve je to okej. 

Nadam se da sam vas motivisala da ga koristite u svrhu vaše nege, ako ga već ne koristite, jer mislim da će vam se zaista svideti.

Za sledeći bložić pripremam neke make up look-ove da se malo vratimo šminci i toj dekorativnoj kozmetici :D

Odjavljujem se! :*




2 comments:

  1. Nikako da ga probam za sve ovo, ali sad ću morati. ;) Pravila sam jednom domaće mleko za telo sa njim, ali nešto sam ga premastila. :D
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj bas ako ga već imaš, stvarno je vrh :D Meni je samo bezveze sto kad ga koristim za celo telo, odeća mi se nekako čudno umiriše na njega pa me to nervira, inace mi je sve super :P
      pozzić :*

      Delete