Tuesday, November 8, 2016

9 omiljenih četkica za šminkanje

Buenos dias!

Današnja tema su alatke bez kojih se itekako može, ali veoma olakšavaju posao i čine da vaša umetnost bude na visini zadatka (u prevodu: ČETKICE)




Ovo su neke od mojih četkica koje koristim skoro svaki put kad se šminkam, a ako se baš igram sa šminkom ili pravim neka ludila po faci koristim još neke u zavisnosti šta mi treba, ali ovih devet stvarno često koristim. Stvarno ste skroz "pokriveni" ovim setom!
One su sve drogerijskog cenovnog ranga ( svi bubrezi su na mestu! ) čisto zato što nisam najsigurnija da će neka besno skupa četkica odraditi toliko baš neuporedivno bolji posao (iako se itekako primećuje razlika između kvalitetnih i nekvalitetnih četkica, pogotovu u ovom nekom srednjem i nižem cenovnom rangu).

Tako da, ukoliko ste planirali nešto da kupite od četkica, ili se baš mislite da bi vam dobro došla neka nova, evo mojih predloga :D

Četkice za oči


Eyeliner :)
Budući da sam stvarno veliki fan crnog eyelinera (u bilo kom agregatnom stanju :P) u moje često korišćene četkice spadaju čak tri takve. Dve kose četkice koje mogu poslužiti i za obrve i jedna konkretno namenjena eyelineru. U zavisnosti od debljine linije koje želim da izvučem ili fleksibilnosti koju želim da imam, koristim neku od ove tri.



Levo: Cala Eyeliner 508 Brush - moja je već malo raskupusana, ali u dodiru sa gel eyelinerom se lepo slepi i super izvlaci precizne linije :) Cena joj je 273 dinara.

U sredini: Cala Brow/Liner 504 Brush - malo je deblja, čvrsta je, idealna za obrve, a koristim je kada tečnim eyelinerom iscrtam okvir da popunim sredinu tog remek-dela gel eyelinerom, ova četkica je dovoljno velika a precizna za to. :) Njena cena je 341 dinar.

Desno: Ovnak 018 - Ovu četkicu sam prvu kupila. Htela sam da se izložim i kupim MACovu kosu četkicu koja košta oko 3.000 jer su je svi hvalili kako je tanka i precizna i moje razmišljanje je bilo kako bi se to čak i isplatilo budući da stvarno često nosim eyeliner. Međutim, 3.000 za četkicu... ne. I onda sam u Lilly-ju videla ovu kosu četkicu,savršeno tanku i uzela sam da je probam i stvarno mi se mnogo dopada, apsolutno je precizna i onako srednje gustine tako da vam daje malo fleksibilnosti.
Njena cena bila je oko 200 dinara, i nisam sigurna da li je i dalje ima u Lilly-ju :/


Blending :)

Mislim da su ovakve četkice stvarno svima potrebne, kao i da ne možete da ih imate previše jer su toliko praktične. Služe tome da lepo izblendate senke (da ih pomešate, stopite jednu sa drugom) i u zavisnosti od veličine to rade besprekornije ili preciznije.


Levo: Pollie 04098 - Ovo je četka koju sam kupila na sajmu kozmetike (mislim da je prodavnica Planeta Kozmetike u pitanju pa ako negde pronadjete obabezno uzmite ovu četkicu). Odlična je za onako beskrekorno blendanje na većim površinama budući da jeste malo veća, a isto tako fenomenalno služi blendanju korektora ispod očiju, neka ta savršena veličina za to. Koštala je manje od 200 dinara, što je za ovaj kvalitet bukvalo džabe.

Desno: Cala 311 Blending Brush - Ova četkica svoj posao obavlja divno. Idealna srednja veličina omogućava preciznije nanošenje senki a opet i njihovo divno blendanje. Čitala sam toliko divnih recenzija o njoj i sada se apsolutno slažem sa time. Super četkica za bukvalno svaki dan šminkanja.
Cena joj je 329 dinara.

Nanošenje senke :) 

Ovo je jedna četkica sa dva lica, koja je neverovatno praktična - Aura Duo Shader Brush. Sa jedne strane imate širu pljosnatiju četkicu koja služi za nanošenje senke na sam kapak,a može sa njom i blago da se blenda, a sa druge strane imate manju, precizniju takozvanu "pencil" četkicu koja je idealna za unutrašnje i spoljašnje uglove oka, cut crease, donji kapak.... za štagod. Cena joj je 295 dinara (možda i malo više nisam najsigurnija) ali definitivno veoma povoljna budući da dobijate dve četkice.



Četkice za lice :)


Tečni puder :)

Definitivno omiljena četkica za puder bila mi je mala, zdudana Blush 82E četkica, bukvalno najbolja četka na svetu, međutim pogrEeeši čo'ek i misli da je okej da svoju sveže opranu četkicu osuši fenom da bi bilo brže normalno i u tom procesu spali sve njene dlake. Da. ...kao što rekoh pogreši čo'ek.


Kako mi je trebala nova, a te stare nije u tom trenutku bilo u prodavnici, kupila sam onu koja mi je delovala najpribližnije - Blush 32 :) I nimalo se nisam pokajala. Ovo je četkica koja apsolutno zna šta joj je posao i obavlja ga divno. Super blenda puder, može da posluži i za setovanje, gusta dovoljno ali ne previše. Stvarno sve preporuke. Cena joj je 620 dinara.


Rumenilo :)

Još jedna u nizu divnih i univerzalnih četkica je Aurina Bronzer/Contour Četkica, koja može da služi u razne svrhe, ja njome nanosim rumenilo, hajlajt, konturišem a i bronzer ponekad (ako želim da bude suptilno). Stvarno multitasking četkica, mekana i divna, nije gusta, te malo teže može da vam se desi da baš preterate sa proizvodom. Jednostavno divna. Mislim da košta negde oko 400 - 500 dinara.




Bronzer :)

Ovo je jedna od onih četkica koje su potrebne svima svakako - Blush 97E . Uvek imate neki bronzer, neki puder u prahu, nešto što treba da pokrije veću površinu lica. Idealno blenda šta god da ste njome naneli, mekana je može brzo da se radi njome. Cena joj je 590 dinara. 


Nadam se da ste možda sada opremljeniji informacijama ukoliko birate vaše nove četkice :) Da li ste koristile neku od ovih i da li nam se možda razlikuju mišljenja?
Svakako napišite komentar dole, da pokrenemo diskusiju :D




2 comments:

  1. Ja tečni puder volim sa sunđerčetom da stavljam. :D Ne ostavlja mi tragove kao četkica. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i ja iskreno, nekako sunđerčić ga lepo izjednači sve, al' kad žurim i kontam da mi je mrsko da kvasim sunđerče onda i četkica dobro dođe. Ali ima baš očajnih četkica, koje ništa živo ne rade, a ima i ovako nekih baš dobrih, koje lepo izblendaju sve :D

      Delete